Sohbet Girişi

This text will be replaced

19 Ekim 2014 Pazar

İNTERNET ÜZERİNDEN SOHBET

Sanal Sohbet Ortamları Bilindigi gibi internet üzerinden bir cok insanla tanışa bilmemiz mümkün olup dünyanın bir cok ülkesinden internet üzerinden sosyal ağlar yada sohbet siteleri üzerinden bay bayan bir cok insanla canlı sohbet edip kültürel zenginşliginize yeni bilgiler ekleye bilirsiniz. Türkiyede 2000 li yıllarda kelebek yüzük gibi sohbet sitelerinde chat yaparken bir cok inginç olayla karşılaştım bayanların erkek rumuzları ile sohbet etmesi gibi  şimdi 2014 yılındayız ve türkiyede sanal sohbet kültürü kıvama gelmiş durumda insanların Sohbet sitesi üzerinden güncel konular hakkında sohbet edip yaşanan olaylar hakkında görüş ve düşüncelerini paylaşmaları gibi sosyal kültürel alanda kendilerini geliştire bilmeleri mümkün hale gelmektedir. Sanal Sohbet sitelerinde Leyla ile mecnuna taş cıkara bilecek aşklarda yaşanmakta chat ortamında tanışıp hayatlarını birleştiren evlenen bir cok insan bulunmakta iş ortaklıgı ticaret ile ilgili bilgi alabilmek gibi bir cok farklı konuda sohbet edip bilgi alış verişi yapabiliriz.

31 Mayıs 2014 Cumartesi

Sohbet yapalim

Merhaba Arkadaşlar internet üzerinden Sohbetin yaygın hale geldigi günümüzde Bir cok ülkeden Binlerce insanın aynı acı altında Sohbet ettigi bir ortamda elbetteki Arkadaşlık dostluk Sevgililik bagı kurula bilmekte. İnternetin hayatımızdaki yeri malum durumda evde işte yolda ötübüste dagda bayırda hatta wc de :) Akıllı cep telefonları sayesinde internet kullanımı mümkün durumda Bir cok Sohbet uygulaması mevcut durumda bunların önde gelenleri Whatsaap , Wechat , Tango , Line , Androirc vs mecut durumda Sizlerinde Can sıkıntınıza son verfmek gibi bir Düşünceniz varsa Buyrun gelin Sohbet yapalim Kim bilir ileriye yönelik Arkadaşlıklar Dostluklar Aşklar Bizi bekliyor olabilir deyilmi! Dunyanın Sana bir Tuş kadar yakın oldugunu göz önunde bulundurarak Rumuz alıp Sohbetyapmaya başla..

20 Aralık 2013 Cuma

Van Cinsel sohbet

Van sohbet odalarımız Bir cok kullanıcının katılımlarıyla Sohbet odası üzerinden Bayanlarla Cinsel sohbet olanagı elde edebilmek için yapmanız gereken ücretsiz sohbet odalarımıza kayıt yapmadan Giriş yapmak Giriş yaptıktan sonra bir cok kullanıcıyla anında canlı Cinsel sohbet kunulartı acıp muhabbet ede bilirsiniz. Google üzerinden Sitemize ulaşmak için Cinsel sohbet http://www.imctv.org/wp-content/uploads/2014/06/hollanda-şili-mac-özeti.jpg gibi kelimeleri yazıp Adresimize tıklayarak Ön giriş paneline Rumuz yazıp Sohbet girişini tıklıyorsumnuz Sohbet , chat , cinsel oda , istanbul , ankara , antalya vs gibi odalardan birini secip Canlı sınırsız Sohbete dahil oluyorsunuz.. İyi sohbetler dileriz..

2 Kasım 2013 Cumartesi

Sirin Sohbet odaları

Sirinsohbet

Merhaba arkadaşlar Uzun zamandır Google , bing , yahoo , vs gibi Arama motorlasrında Ziyaretcilerine Sohbet odalarında Chat Hizmeti vermekte olan Sitemiz öncelikle ziyaretci memnuniyeti ve Guvenligini saglamaktadır. Sohbet odasında Ne gibi guvenlik önlemleri alınır? öncelikle ip adresleriniz Hiç bir şekilde kötü amaclı şahıslara verilmez Site içinde argo , küfür , hakaret içeren sözleri sarf eden ziyaretciler tarafından rahatsız edilmeniz engellenir. Peki sohbet odasında ne gibi ortamlar bizi bekliyor? Sirinsohbet isminden anlayacagınız gibi Sirin seviyeli Güzel arkadaslarla kurulu Tamamen Neşeli Sohbete Dayalı Eglenceli bir ortam sizleri beklemekte. Bunun yanı sıra Bir birinden Güzel Oyun odalarımızda Yarışmanızda mumkun. Sirinsohbete ilk Başlarda Sanal Sohbet diyerek Katılırsınız Ortamın kullanıcıların Samimiyeti Dostlugu Sanal olmaktan Cıkarır Reel Dostluklara kadar varan Birlikteliklerde Kurmanız mumkun. 2010 Yılından bu yana Kesintisiz bir şekilde Ziyaretcilerini En iyi şekilde Agırlayan Sunucumuzda Haftanın 7 Günü Canlı Radyo yayınlarımızla Eşinize , Dostunuza , Arkadaşlarına istediginiz Şarkıyı Armagan Edebilir Canlı yayın konugu olabilirsiniz. Sohbet odalarımız Tamamen üçretsiz olup Hiç bir dil , din ayırt etmeden Seviye cercevesinde Her kullanıcıyı agırlamaktadır. Sohbetodalarımızda Chat keyfini yaşamak için Rumuz alıp Sohbet girişini tıklamanız yeterlidir..

27 Ekim 2013 Pazar

Van chat odaları

Van chat odalarında Vanlı bay bayan sohbet ziyaretçileriyle Seviyeli sohbet ortamlarında Chat yapmanın keyfini yaşamak için Rumuz alıp van chat girişini tıklayınız.

Van sohbet

Van Sohbet odasında Vanlı Sohbet ziyaretcileriyle Seviyeli Chat ortamlarında Bay bayan kullanıcılarla tanışa bilir samimi dostluklar kurabilirsiniz. Van sohbet kanalına Giriş yapa bilmeniz için Rumuz alıp sohbet girişini tıklayın. Anında Van sohbet odasında canlı sohbete başlayın.

15 Ağustos 2013 Perşembe

Sohbet makalesi

Cok yakın bir zamana kadar çoğumuzun evinde internet yoktu.Gün gectikce yaygınlasan interneti bi çoğumuz evimizde eğitim.faaliyet amaçlı kullanırken bi çoğumuzda sırf zaman geçirmek için sohbet sitelerinde bulunmak amaçlı kullanmaktayız.Bazende gözleri boş boş bakan ve hiçbir amacı olmayan insanları internette gezinirken görebiliyoruz.Her an,yapılacak birşeyler var demekki.Hemde yaşımız kac olursa olsun. Gelelim sohbet ortamlarına.Acaba bunca insan bunalımdamı dersiniz?İş,güç,meşgale yokmu diye düşünüyoruz bazen.Kendimizi evimizin balkonunda düşünelim.Cevreye baktığımızda neler görürüz?Sayısız obje,bitki,hayvan vs…Ya sohbet sitelerine baktığımızda neler görürüz?Sorumsuz anne baba,öfkeyle sevgisiz büyütülmüş çocuklar,kendisine uygun eş arayanlar,fedakar insanlar,aşk avcıları,para’sından mevki’sinden bahsedenler,aşk acısıyla kıvrananlar..İşte herşey bakış açımızla ilintili.Önemli olan genel bir bakışla durumu değerlendirebilmek.Karşımıza çıkan olaylar bazen o kadar şaşırtıcı ki,her konuda hiç olmazsa birkaç cumle edebilmeli insan,yoksa o güzelim sohbet ortamlarında cok bilgili insanların karşısında kendimizi zavallı biri olarak görüp kahrolabiliriz.Hem zaten bu gibi durumlarda ”bu güzelim sohbetten mahrum kalmamalıyım”demiyormuyuz.Bazende sohbetin amacını aşıp.abuk subuk konuşan insanlar gördüğümüzde ”işte sen busun arkadaşım”deyip dışladığımız durumlar olmuyormu?Oysa durum ne olursa olsun güler yüzü elden bırakmamak gerek.Potansiyelimiz doğrultusunda ben bu şahıs için neler yapabilirim demeliyiz.Bu konuda tecrübeli arkadaşlarımızda bilirler ki kimseye ön yargı ile yanaşmamalı.Bu o insana yapılacak en büyük hakaret bence.Herşeyin bi düzen içinde olmasını istiyorsak.bize yapılmasını istemediğimiz şeyi bizde karşımızdakine yapmamalıyız.Belkide yaşadıkları acılarla alay ediyoruz,farkına varmadan,anlamaya çalışmadan..Bugün kızdığımız,alay ettiğimiz şey belki ilerde bizim başımıza gelebilir. Yani aslına bakarsanız sohbetin süresi değil kalitesi önemli.hangi koşulda olursa olsun kaliteden ödün vermemeliyiz.Sanal yada real ortam,en büyük korkumuz yanlış anlaşılmak degilmi?O halde hem kendimize hemde çevremizdekilere karşı sorumlu birer insan olabilmek için herşeyi dozunda yaşamalıyız.Hayat bu..”her türlu insanla karşılaşmamız mümkün”diyerek yanlış cümlelerimizle hayatı hem kendimize hemde sohbet ettiğimiz insanlara zehretmemeliyiz.Gönül alıcı bir söz yetiyor bazen sohbetimize tat vermeye…
Sohbet sohbet Sohbet odaları